میخواهم از تو بگویم...


...همیشه در قلب منی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری
ششم www.pichak.net كليك كنيد

 مي خواهم از تو بگويم


 

بي آن که در جستجوي قافيه باشم

 

 و بي آن که حتي در جستجوي واژه ها باشم

 

در اين شب ها که گويند عزيزترين شب هاي خداست

 

مي خواهم از تو بگويم

 

از تو که عاشقانه دوستت دارم و مي دانم که دوستم داري

 

با ساده ترين کلمات

 

همراه با همين اشکي که دارد مي غلتد و فرو مي افتد

 

مي خواهم بگويم دوستت دارم

 

امشب نه مي خواهم برايت از آسمان خورشيد بياورم

 

نه مي خواهم ستاره ها را برايت بچينم

 

و نه مي خواهم به شهر آرزوها و رؤياها بروم

 

فقط ساده و با صداقت

 

همراه با شاهدي صادق

 

از اعماق جاني سوخته

 

با چشماني باراني

 

مي خواهم بگويم دوستت دارم

 

و مي خواهم بگويم اين نه سخني است که تنها بر زبان آيد

 

من تقدس عشقت را

 

بر کرامت وجودم نشانده ام

 

و اگر سراسر وجودم زبان باشد

 

يکسره خواهد گفت:

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری
ششم www.pichak.net كليك كنيد 

دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 8:32 توسط senator| |


Power By: LoxBlog.Com